Friday, February 06, 2009

Baking Class

salam buat adik-adik semua...

kakliza ingin menyampaikan permintaan sahabat baik kakliza yg ingin mengadakan kelas baking di KL..

untuk pengetahuan..
Pn Nonie berpengalaman lama dalam kelas baking sejak dari Kerteh sehingga pindah ke Kuala Lumpur..
sesiapa yg menghadiri workshop InsyaAllah akan diberikan sijil..



BAKING CLASS

Jenis
1. Kek Coklat Lembab
2. Biskut Almond London
3. Tart & Tartlet

Tarikh
Sabtu 7 Februari 2009 ~ 10pagi

Alamat
No. 16-2,
Putri Appartment,
Jalan Setiawangsa 21,
Kuala Lumpur

Hubungi
Pn Nonie ~ 019-9536134




4 comments:

Anonymous said...

salam kak liza,
Rugi nya last minute baru saya dpt tahu, sbb saya sgt berminat, tapi esok mlm suami saya kerja, siapa laa nk jaga anak kalau saya pergi KL.
Saya duduk Johor.. :(

MamaFaMi said...

Laa ingatkan Kak Liza yang nak buat kelas... dah excited dah dengar ni...

aTiE said...

alahaiii baru terbaca... dah tak sempat dah...

Fazira Aziz said...

duhh terlepas plak nak join kelas ni. meybe next time la kot..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers