Wednesday, August 18, 2010

Luka dijari nampak berdarah....



betul kata perumpamaan..
Luka dijari nampak berdarah..luka dihati siapa tahu...

cewah...
bukan kakliza luka dihati ..
tetapi jari kakliza yang terluka akibat kecuaian semasa memasak..
konon-konon nak cepat bebenar..
apalagi ..semasa menggunakan gunting untuk menggunting daun sup...
kakliza gunting sekali jari..terkena sipi-sipi dihujung jari telunjuk..



tapi darahnya aduhai..meleleh bukan main banyak sampaikan terpaksa...

taklah sampai panggil .

cuma terpaksa dengan tisu tebal tu....






so moral of the story..
berhati-hatilah menggunakan peralatan tajam...

6 comments:

indahhouse said...

salam kak liza,
Ala kesiannya kak. tak kena berjahit kak? Moga cepat sembuh lukanya. :)

sonata anak kancil said...

ntah macamana tadi terkena tutup botol kicap...luka jugak di jari telunjuk ! so berbalut lah juga

Mat Gebu said...

salam kak liza...
Whaaa, saya pulak kena wap panas di ibu jari kiri..dah tak hensem dah jari tuu...sedeyy...

ummi said...

assalamualaikum k.liza,
saya ni masak selalu je terpercik minyak masa menggoreng..dan selalu rujuk resepi k.liza untuk memasak. Terimakasih k.liza yer sebab sudi kongsi bab2 memasak ni dari tahun 2006 saya follow k.liza sampai lah sekarang ni.

Lin Rosli said...

Salam Kak...Sihannya Sampai Tangan Terluka....

Sally said...

Sala Kak Liza..

ish ngilu rasanya..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers