Thursday, August 05, 2010

First Live Internet Broadcast of Non-Stop Cooking Event (24hours)

kakliza terlibat dalam event ini yang julung kalinya dibuat...
program ini melibatkan banyak chef-chef seluruh Malaysia..
Kakliza akan masak dalam slot yang kedua pada jam 10.20 pagi dan jam 2.00 petang
boleh tenguk kat sini

4 comments:

manjeamusyuk said...

Wow...congrats kak liza! and Good luck!

hanieliza said...

>> majaemyusuk..
TQ so much..

n.a.j said...

congrats!! julung2 kalinya tu..amat beruntung sekali..:)

kak ina kl said...

tahniah buat akak ni..rajin tullah.tak penat ker?

makan kat situ kat steak kg baru tu sodap tapi klu akak dah tau apa kebenda yang tak best tu ..kiranya rahsialah ek..sebenarnya kan malas nak nak tulis..takut nanti macam menutup rezeki orang lain.

rasa cam nak bagi tau ajer kat pekerja pasal hal tu..tapi hb kata ala..benda sikit..masalahnya saya ni memang tak leh tenguk klu keadaan camtu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers