Friday, July 16, 2010

Buku resipi Senangnya Memasak


Alhamdulillah... sekarang kakliza telah siapkan semua 15 buah buku resepi "Senangnya Memasak Bersama Chef Hanieliza"
walaubagaimana pun stok yang ada pada kakliza hanya 14 buah sahaja kerana 1 buku lagi iaitu KUEH KUKUS masih dalam proses pencetakan.

Buat adik-adik yang ingin memesan boleh emelkan pada hanieliza@gmail.com
harga hanya RM5.00 untuk 1 unit

15 comments:

Ummi said...

Salam kak Liza cayangg...Tahniaaahhhh! Salute habis-habisan dengan kak Liza ni tau...semoga ilmu yang dicurah dan dikongsi bersama melalui buku2 itu akan mendapat ganjaran setimpal wat kak Liza...terima kasih x terhingga kerana menyediakan resepi yang ringkas2 tapi tetap mantappp!! Moga kak Liza sukses selalu dan x lupakan Ummi di sini..hehee, muaaahhhh!

azeefazfar said...

Tima kasih bebanyak kak liza..sejak2 saya jumpa buku masakan akak senang sikit idup saya..nak masak je selak2 buku resepi akak, siap..
SENANG, CEPAT, SEDAP..
Kagum la dengan usaha akak untuk berkongsi resepi masakan dengan kami semua. Tak sabar nak tunggu buku yang tengah proses tu..
Buku2 akak best, KECIL, SIMPLE, CERIA..kalau bawak skali masa nak gi beli bahan2 pun ok muat handbag U..
Saya doakan akak success selalu..

kakliza said...

>> Ummi..terimakasih atas kata-kata peransang dan semangat buat kakliza..
Mana boleh kkliza lupankan Ummi yang sentiasa kena kacau oleh kakliza...
InsyaAllah kakliza akan ingat Ummi sehingga akhirhayat..begitu juga adik-adik internet yang lain...

>> Azeefazfar..sama-sama kasih.. :-)
kakliza pun kekadang kalau buantu nak susun menu masakan..akan buka buku akka juga..hehehhehe...
Alhamdulillah berkat usaha PTS telah menjadikan impian kakliza jadi kenyataan...Alhamdulillah...

Manja said...

Salam kak Liza,

saya ada beli buku-buku kak liza, dah cuba pun ikut buku ni memang senang memasak...klu nak order berapa

uji said...

akak, x sabar saya menunggu buku masakan akak untuk kek dan cookies pula. Saya penggemar kek dan cookies. Membuatnya suatu keseronokan. Cuma x sabar menunggu buku keluaran akak.

Ibu Sayang said...

Salam Kak Liza,

Saya dah ada koleksi kesemuanya termasuk t/tgn chef tersohor lagi..Buku kuih kukus tu belum siap lagi ya, Nanti nak booking satu..!

nur said...

salam perkenalan...saya dah beli 2 buah buku kak liza punya ,ayam dan nasi...belum cuba lagi..sangat bagus buku untuk kueh kukus tu saya minat sangat..kerana sy ada buat niaga kecil2lan .boleh buat rujukan.

hanifatyha said...

salam kakliza.saya nak beli 14 buku tu semuanye nak bawak balik jeddah.dh try emel dah maybe kakliza cannot get it.dh cuba resepi2 dlm blog kakliza,best!

Anonymous said...

dah beli dah tapi harga kat luar 7.90

hanifatyha said...

salam kak liza.kite dh bank in for payment 14 buku tue.harap kakliza dpt emel kite ek

aanie said...

salam kak liza....
sy baru je beli buku resepi ayam....
excitednya nak cuba.....
buku ni bagus utk org yg x reti masak mcm sy....simple je resipi dia...
tq kak...

pu3yusni said...

salam kak liza saya nak semua buku resepi tu utk buat koleksi so kasi saya acc kak liza utk saya online duitnya.

My RAS said...

Assalammua'laikum...

saya dah beli buku akak, 4 jenis masakan...blom try tp sy rase mudah n sedap sgt bile sy belek2 buku2 tue...excited nk try masak...
tahniah sy ucapkn n selamat berpuase...

sumpit said...

Slm akak...sy dh dptkan buku resipi akak ni...tp blum lg mencube..insyaAllah akan cuba nanti..maklumlah bulan posa ni sumenye rambang

Bubumalus said...

kak mudah betul dengan buku resepi akak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers