Wednesday, July 07, 2010

Asah Pisau



Sewaktu kakliza buat sessi foto masakan di Dapur PTS.com.my kakliza telah gunakan pengasah pisau yang dibeli dari IKEA..
fuh...canggih...pisau kakliza tajam bebenarrr...sehingga menghiriskan jari wooo...

oleh kerana terlalu syuk dengan senangnya mengasah pisau..
kakliza telah beli sampai 10 unit untuk diberikan pada keluarga dan juga teman2 yang sukaaa memasak dan bermain pisau...



harga...tak mahal..hanya RM19.90 di IKEA Damansara PEtaling Jaya..
tak percayaaa?..dah cuba baru tahu..
memang berbaloi membeli...
kakliza tidak dapat apa-apa komisen promote asah pisau ni yerr...
saja kakliza seronok berkongsi gajet yang berguna...

9 comments:

Ibu Sayang said...

Salam K.Liza,

Pengasah ni nampak cam senang guna & mudah bagi org yg x reti asah pisau mcm saya.

K. Liza buku senang memasak roti dan kek bila boleh keluar

kakliza said...

Salam..
asah pisauni mmg mudah..
anak akka yang umur 14 thn pun boleh asah dan hasilnya sangat tanjamm...

Kakliza tidak buat buku senang memasak roti dan kek ..
belum ada kontrak untuk itu..
hehehheh...

Deliah's Deli said...

salam kak liza...mmg betul tu kak liza..ni la gajet yg paling penting n amat mudah digunakan terutama bg org yg x reti asah pisau cm sy :)..alhamdulillah gajet yg sy beli tahun 2000 ni masih lg blh digunakan smpai skrang :)

PearlnScarf said...

caya lah k liza.. sharing is caring tq for info esok saya terjah g ikea carik mende nie

elly.s said...

ada lagi tak ka Liza...
Elly nak satu nanti Elly ganti wang kak Liza..
dah lama tak pegi IKEA

Rencah Kehidupan said...

kak liza pegi lagi ke ikea? kalau pegi leh x nak pesan.. saya duduk perak.. nampak mcm best untuk org yang x reti asah pisau mcm saya juga.. nanti saya bank in la duit dekat akak..

Anonymous said...

k liza,saya pun nk membeli jugala asah pisau ni..di UK dlm £5..now tgh Ikea sale lagi...baru g last week...kene g lagi la nampaknye...

SURIATI AMAN said...

bestnye bnda alah niiii!!! sy pun nk dptkn 1 la nnti...tenkiu kak 4 d info!!!

SURIATI AMAN said...

sgt suke info ni..sy suke gadget2 dapur ni...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers