Monday, April 20, 2009

Sakura Award dari Aishah


kakliza dapat anugerah SAKURA AWARD ni dari Aishah nun jauh di Japang...
apa yg kakliza boleh ucapkan hanyalah jutaan terimakasih kerana sudi memberikan anugerah secantik ini...




terasa macam artis pulak [perasannyaaaaaa....]
seronoknyaaaa....

3 comments:

ummiluqman said...

thanks kak liza pasal petua daging tu. sekrg banyak masa sikit nak masak sebab dah jadi housewife di bumi abu dhabi ni. haritu try udang sweet sour kak liza mmg sedap. hasben pun puji, tima kasey

Aishah@Ariffin@Aqil said...

hehehe...jadik artis sesekali ape salahnye...
akak...ape kabar FIL akak ya...dah sihat?

hanieliza said...

>> ummiluqman
Sama-sama kasih…
Seronok kan kalau kita masak dapat pujian..
Tapi kalau tak puji pun..nampak dia [hubby] bersungguh-sungguh makan pun dah rasa puashati..berbaloi masak..

>> Aishah@Ariffin@Aqil
Perasan jer jadi artis..
artis tua pulak tu…Hehhehehe..

FIL kakliza dah pun balik rumah tapi dia masih tak berupaya nak buat apa-apa kerja atau berjalan..
Kakliza just keep asking MIL tntang kesihatan dia setiap hari..
n terimakasih yg tak terhingga kerana bertanyakan khabar beliau...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers