Monday, October 25, 2010

Alhamdulillah....TOP 50

Alhamdulillah..syukur pada Allah SWT atas rezeki yang diberikanNya...
dan terimakasih pada PTS kerana menjayakanya....
semoga Allah sentiasa memberkati segalanya....

menurut laporan dalam blog Puan Ainon Pengerusi PTS


TOP 50 Judul bagi Tempoh 1 Januari - 21 Oktober 2010 Berdasarkan Jumlah Naskhah Terjual



1. Senangnya Memasak Ayam - 20,869
2. Senangnya Memasak Nasi - 19,944
3. Senangnya Memasak Ikan - 19,931
4. Senangnya Memasak Mi, Mihun & Kuetiau - 19,874
5. Dahsyatnya Doa Ibu - 19,667
6. Hidangan Mudah, Cepat & Enak: Bersahur - 19,262
7. Hidangan Mudah, Cepat & Enak: Berbuka Puasa - 18,914
8. Senangnya Memasak Kuih-Muih Minum Petang - 18,226
9. Yakjuj & Makjuj: Bencana Di Sebalik Gunung - 18,214
10. Senangnya Memasak Kerabu & Salad - 16,852
11. Senangnya Memasak Sambal & Sos - 16,523
12. Senangnya Memasak Makanan Barat - 16,104
13. Senangnya Memasak Puding & Desert - 15,729
14. 365 Tip Sihat Gaya Rasulullah - 15,593
15. Senangnya Memasak Daging - 15,546
16. Alexander Adalah Zulqarnain - 15,304
17. Memasak Sehebat Chef Sup - 13,678
18. Senangnya Memasak Makanan Laut - 13,460
19. Memasak Sehebat Chef: Bubur - 12,528
20. Senangnya Memasak Sayur - 12,301
21. Senangnya Memasak Tauhu & Telur - 12,224
22. Senangnya Memasak Kuih Kukus - 11,088
23. Magnet Rezeki Dengan Solat Duha - 10,438
24. Memasak Sehebat Chef Rendang - 10,267
25. Senangnya Memasak Kambing - 9,962
26. Ajaibnya Sedekah - 9,891
27. Biografi Muhammad bin Abdullah ed. Hard Cover - 9,812
28. 1 Hari 1 Resipi 365 Menu Istimewa Chef Hanieliza - 9,759
29. Amalan 24 Jam Dalam Kehidupan Rasulullah - 9,751
30. Hidangan Terbaik Dunia: Thailand - 9,635
31. Dahsyatnya Qiamullail - 9,616
32. Cita Rasa Malaysia: Kelantan - 9,600
33. Cita Rasa Malaysia: Johor - 9,579
34. Hidangan Terbaik Dunia: Cina - 9,465
35. Hidangan Terbaik Dunia: Siam - 9,387
36. Hidangan Terbaik Dunia: Jawa - 8,576
37. Armagedon 2012: Bencana Akhir Zaman - 8,554
38. Aku Mahu Superbibik - 8,304
39. Benarkah Iskandar Bukan Zulqarnain - 8,286
40. Hidangan Terbaik Dunia: Singapura - 8,210
41. Munajat Malam - 8,118
42. Umar Abdul Aziz: Bayangan Khalifah al-Rasyidin - 8,046
43. Salahudin Ayubi: Penakluk Jerusalem - 7,999
44. Hidangan Terbaik Dunia: Brunei - 7,969
45. Agenda Yahudi Menakluk Dunia - 7,784
46. Adab Ramadan - 7,697
47. Koleksi Doa Terpilih Daripada Hadis - 7,400
48. Imam Syafie: Pejuang Kebenaran - 7,375
49. Jejak Bisnes Rasul - 7,332
50. Koleksi Doa Terpilih Daripada Al-Quran - 7,160

Istilah 'terjual' yang digunakan di sini bermakna jumlah buku yang keluar dari gudang PTS dan dihantar kepada agen dan kedai-kedai buku.





NOTA: Data ini disediakan oleh Tuan Zain Aziz (foto), timbalan pengurus jabatan jualan dan khidmat pelanggan PTS.

9 comments:

mamasya said...

Salam K.Liza

Tahniah buku K.Liza laris dijual...top 4semua buku K.Liza..
moga terus maju..

anymz said...

salam kak liza,hampir kesemua buku2 kak liza saya ada..terima kasih kak..skang saya dah tak ada masalah nak buat talam lagi..dan yang paling utama saya tak perlu tempah sebarang kuih talam setiap kali nak buat kenduri..

Mata Hati said...

Tahniah...tahniah...

resepi k.hanieliza mg sedap

Lin Rosly said...

Salam Kak Liza...Lin Baru Cuba Resepi Kak Liza...Petola Masak Lemak...Sedap Kak! Tapi Belum Sempat Tayangkan Kat Blog...

Rony said...

Tahniah ! semoga terus murah rezeki.. saya pun ada beli bbrapa buku k.liza.

IBU WAFIQ said...

salam kenal kak..tahniah..saya selalu cuba resepi akak dan semuanya menjadi..TQ kak..:-)

suez said...

congrats kak liza. saya baru je beli buku 1 hari 1 resepi. tetibe terjumpa kat kedai pastu terus beli. ;-)

siti said...

tahniah kak liza..
saya pun membeli buku2 akak
resepi mmg tip top..nyum2..

Anonymous said...

salam chef.. sy berminat dgn resepi2 chef dan selalu mencari buku2 resepi chef. tp kadang2 tak dpt cari buku resepi tu kt kawasan saya.. boleh ke saya beli terus melalui chef? bank in dan chef post kat saya.. saya berminat nak dapatkan buku resepi nasi, dan kuih muih makan petang tu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers