Saturday, September 26, 2009

Kasih di pagi Syawal 2009

Salam Aidilfitri buat adik-adik sekelian..
beginilah suasana dipagi Syawal 2009 di rumah mertua kakliza

seberang jalan depan Masjid Intan Shafinaz, No. 32 Anak Bukit, Alor Setar, Kedah..


kakliza & suami dan 5 anak


Mohd Azlan [anak no.1]


Nurul Azlina [anak no.2 ~ the only princess kakliza]

Mohd Azri [anak no.3]


Mohd Azib [anak no.4]


Azmil [anak kakliza no.5 - bungsu]


sebahagian dari keluarga dipihak suami kakliza



23 comments:

Berkat Gemilang said...

Seronok bila ramai-ramai berkumpul di pagi syawal.

noor said...

Salam kak liza,
Seronoknya lihat family kak liza yang ramai tu..Alhamdulilah.

ZaiY said...

salam aidilfitri buat kakliza n family, maaf zahir batin. seronoknya tgok album raya kakliza ni, ceria n meriah!

ilahjy said...

wahhh kebetulan niii..kita setempat niii..aya taman aman anak bukit..heheee tak sangka kan...asal sana..tapi kawen org melaka..raya melaka laa..lgpun atok dan wan dah tiada yg pelihara daku semasa baby lagi....huhuuu..anak bukit dimana ya kalu tak keberatann???

Ainur68 said...

Salam Kak Liza. Huish...jauhnya Kak Liza balik beraya. Apa2 pun selamat pulang ke rumah semula dan Selamat Hari Raya.

shaty said...

salam puan liza .. memang saya tak sangka puan ni Menantu PAK MID dan MAK KEH. Pak Mid tu kawan arwah ayah saya. Dulu kami tinggal berjiran di berek ANAK BUKIT. Paling mengejutka .. Puan datang ke rumah bersama Mak Keh untuk mengambil pulut kacau. Sayang saya tak tahu .. saya di atas rumah. Memang tak ada rezeki nak jumpa. Apa pun entah kenapa gerak hati saya membisikan mungkin Puan Liza ni MENANTU MAK KEH ..bila saya terbaca alamat umah mertua Puan yang dicatakan sebelum ini !

hanieliza said...

>> Berkat Gemilang..
mmg seronok..sampaikan penat memasak pun tak terasa..
apa yang dijamu..alhamdulilah..habiss...

>> noor..
ada lagi keluarga yang tak balik masa amik gambar tu..
kalau tak..harus lagi ramai...keluarga besar..

>> ZaiY..
memang meriah..ada lagi gambar yang tak ditepek..nanti kakliza tepek..

>> ilahjy..
umah mak mertua kakliza tu sberang masjid Intan Shafinaz [rasanya] rumah yang betul2 kat bus-stop depan masjid tu..rasanya Raya Haji ni kkliza akan balik lagi..boleh la kita jumpa..

>> Ainur68..
memang jauh tapi seronok ebraya ngan keluarga disana..meriah sakan..

>> shaty..
memang kakliza ada ikut mertua kakliza [Mak Keh] g amik pulut kacau tu..sedap la pulut kacau tu..tapi sayang sekali kita tak jumpa yer..kalau tak harus sembang panjang lagi..InsyaAllah lenkali kita jumpa..

MAK TEH said...

selamat hari raya k. liza.maaf dipinta jika terasa dihati

cikMilah said...

Salam KakLiza...owwww, OK, OK..very familiar rumah ni.. kat depan jalan jer kan, ...terima kasih...

ilahjy said...

ILAH tau umah depan masjid tuuu rasa2 ada kwn sekolah sorg dok situ.. umah tuu tak ingt dah nama perempuan kalu x silap.. kami lahir thn 1966.. sek tunku malik alor merah.. ilah pernah pergi raya umah tuuu..kwn2 yg lain ramai tinggal situ..ada kerja kastam che rahim namanya, kerja penjara namanya zakaria majid,raya haji belom tentu ilah balik anak bukit,, sbb kami dah plan bercuti pjg kat situ nak pergi tgok sepupu buat pojek buluh madu di megat dewa...kelapa pandan kolam ikan dll...best tau...

Anonymous said...

salam ... dalam gambar yang dipaparkan tak nampak ramai pun anak mak keh dan pak mid. Berapa orang je yang beraya di kampung ? Yang dr tu ..( lupa nama plak ! ) ke mana ? Saya kenal dan biasa berbual dengan anak-anak Pak Mid yang perempuan je. Sekolah sama kannn .. ! lusa nak bawa mak beraya ke rumah mertua Puan Liza sebab mak dah selesai puasa enam nya.

Anonymous said...

People can not Guanzhuziji life, nor can block the dates of death, so that my human live forever. Since the lives to come to such a capricious, we should make good care of it, use it to enrich it, so that the capricious, and precious lives, distributing its sublime glory, reflecting the real value of life.
讓網路行銷SEO團隊告訴您~以下各種網路行銷資訊
網路行銷
關鍵字
關鍵字廣告
關鍵字行銷
seo
網路排名
網站優化
自然搜尋

eiyna said...

salam kak liza.
seronok yer tgk satu family berkumpul.kak liza mmg tiap2 thn yek beraya kat anak bukit

Anonymous said...

你想選擇一位大陸新娘 外籍新娘的話,請進入我的網站也許就是你一生中最好的選擇。
納豆 保健食品要如何選擇呢?
選擇現代生活中最好的運動就是瑜珈,要選擇瑜珈就要先了解瑜珈教室設備、師資及瑜珈教學喔!
高雄瑜珈中的簡善琳瑜珈教室是南部地區最完善的瑜珈教室耶^^
MOTEL就是汽車旅館,它是提供情人溫馨休息住宿的好地方,到台中住宿時別忘了到台中汽車旅館看看喔!!!
台中乳酪蛋糕中禾雅堂乳酪蛋糕提供讓您難忘的蛋糕口味,除了chocolate蛋糕之外還有中秋禮盒多種樣式。
選購服飾潘朵拉日韓服飾有日系服飾服飾批發流行服飾及韓國服飾。
外籍新娘 大陸新娘 越南新娘這些都是一生一世最專業的服務與選擇。
您在尋找墾丁旅遊網資訊嗎?畯富包車旅遊提供阿里山旅遊 高雄縣旅遊 高雄租車 高雄計程車 高雄一日遊 機場接送等專業服務,高雄旅遊 墾丁旅遊超值網站。
僑泰裝潢廚具網是全台最大的居家生活廚具網站有廚具 廚具工廠 系統傢俱 傢俱 裝潢 抽油煙機以及系統櫃歐化廚具 室內設計作品與免費室內設計喔!
網路行銷是網站曝光的首要指標,如何能讓網站排名於首頁是需要靠SEO技術與專業,當然關鍵字的選擇就格外重要了,這是決定瀏覽者在搜尋行銷中唯一的方向。網路行銷seo
你了解整形有哪些手術?整形外科一定要具有專科證照醫師才是基本要素。隆乳 果凍矽膠是目前市面上最好的材質!
汽車隔熱紙 大樓隔熱紙有何差異?隔熱紙不是係數越高效果就會越佳喔!

Zue Murphy said...

Selamat hari raya kak liza. Gambar meriah macam ni yang jadi ingatan sampai ke hujung hayat.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Family Memoirs said...

Assalamualaikum,
Salam perkenalan. Lepas ni saya harap saya pun bolehlah tiru resepi2 puan tu sebab tajuk blognya resepi untuk saudara dan rakan. Takut2 kalau saya tak dianggap rakan nanti tak berkat pulak masakannya. Nampak meriak suasana raya tu.

Family Memoirs said...

Salam lagi sekali, Puan ke yang demo untuk buat biskut batang buruk kat TV baru-baru ni? Wow! what a small world. Masa tengok tu meleleh air liur saya. Kalau senang2 lawatlah blog saya.

Anonymous said...

I am from Taiwan! Si vous voulez visiter Taiwan, bienvenue sur mon site et des visites Zhijiao, je vais proposer divers types de visites guidées et visites guidées ...

I am from Taiwan! If you want to visit Taiwan, welcome to my site visits and Zhijiao, I will provide various guided tours and guided tours .

Ich komme aus Taiwan! Wenn Sie nach Taiwan besuchen möchten, herzlich willkommen auf meiner Besuche vor Ort und Zhijiao, werde ich verschiedene geführte Touren bieten und Führungen ...

高雄旅遊
墾丁旅遊
阿里山旅遊
日月潭旅遊
清境旅遊
包車旅遊
高雄一日遊
墾丁一日遊
台南一日遊
租車旅遊

Anonymous said...

I am from Taiwan! Si vous voulez visiter Taiwan, bienvenue sur mon site et des visites Zhijiao, je vais proposer divers types de visites guidées et visites guidées ...

I am from Taiwan! If you want to visit Taiwan, welcome to my site visits and Zhijiao, I will provide various guided tours and guided tours .

Ich komme aus Taiwan! Wenn Sie nach Taiwan besuchen möchten, herzlich willkommen auf meiner Besuche vor Ort und Zhijiao, werde ich verschiedene geführte Touren bieten und Führungen ...

高雄旅遊
墾丁旅遊
阿里山旅遊
日月潭旅遊
清境旅遊
包車旅遊
高雄一日遊
墾丁一日遊
台南一日遊
租車旅遊

kamila said...

anak2 kak liza nyer senyuman sebijik muka maknyer... :-)

sushil kumar said...

Congratulations. My organization is impressed with the value of the advice provided. I expect that you keep up with the wonderful job accomplished.
Long Beach CA Locksmith
Locksmith Bayonne NJ
Locksmith Union City CA
Mountain View locksmith
Mountain View locksmith
Mountain View locksmith
Locksmith Mountain View CA
Locksmith Mountain View CA
Locksmith Woodridge IL
Locksmith Woodridge IL
Woodridge Locksmith
Locksmith Woodridge
Locksmith Woodridge
Woodridge Locksmith
Woodridge Locksmith
Locksmith Woodridge IL
Locksmith Woodridge IL
Locksmith Woodridge
Locksmith Woodridge
Woodridge Locksmith
Locksmith Woodridge IL
Locksmith Woodridge
pembroke pines locksmiths
pembroke pines locksmiths
pembroke pines locksmiths
pembroke pines locksmiths
pembroke pines locksmiths
<a

Anonymous said...

agendas
calendarios personalizados
calendarios 2012
agendas 2012
Hydroxycut
calendarios
Nitro Tech
dipticos
buzoneo
casa lola
mailing
flyers
folletos
imprenta online
impresion
tripticos
hoteles en el pais vasco
Animal Cuts
centro especial de empleo
NO Xplode
imprenta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers