Saturday, September 19, 2009

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI




Kakliza nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI pada semua adik-adik siber dan sesiapa sahaja yang mengenali diri kakliza sebagai Hanieliza atau Noorliza..

semoga hari lebaran ini disambut dengan gembira...


kakliza juga mengambil kesempatan ini memohon berbanyak-banyak ampun dan maaf sekiranya dalam percakapan, perkataan dan gurau senda kakliza telah menyinggung perasaan adik semua..

MAAF ZAHIR BATIN..

kakliza akan balik Kedah pada Khamis [17.09.09] petang melalui jalan Kelantan, Grik dan Butterworth kerana akan mengambil anak no.3 [Mohd. Azri] di Permatang Pauh..
sesiapa yang ingin berhariraya dengan kakliza di rumah mertua di 32 Anak Bukit, AlorSetar, Kedah..kakliza amat gembira menerima kedatangan adik-adik sekelian..

kalau sudi sesiapa yang bertandang umah kakliza..bawalah kad dari kakliza ni dan pastu gantunglah kat umah /blog adik-adik..











27 comments:

eiyna said...

slmt selamat sampai ke destinasi yg dituju.kak liza,slmt hari raya.xdpt den nk p kedah jauh tue.....

cun09 said...

Salam kak liza...
salam aidilfitri juga dr saya...
maaf zahir batin

nizaa said...

Kak Liza,

Selamat Hari Raya...
Harap maaf salah dan silap terkasar bahasa.. Balik nanti hati-hati di jalan raya...wahh mcm pantun pulak daahh..hihi

Nizaa

Kmal said...

Selamat Menyambut Aidilfitri buat Kliza sekeluarga...Kmal jugak ingin memohon maaf sekiranye ada terkasar bahasa semasa kita berjumpa atau di alam siber ni...Kliza...kita selalu selisih jln...kmal balik Tampin 17hb..raya ke 2 atau 3 baru balik semula Asetar..kalau ada rezeki kita boleh jumpa lagi.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
shaty said...

salam puan liza .. umah mertua di kedah tu di mana ye ...

Suzi said...

selamat hari raya, maaf zahir batin buat kak liza sekeluarga...


semoga selamat sampai...

IMCurtain said...

Salam semua.

Anda dijemput untuk menyertai Komuniti Blogger kami secara percuma. Berkenalan dengan blogger dari serata pelusuk dunia dan promosikan blog anda di IMCurtain.com

Berkat Gemilang said...

Maaf Zahir Batin

MaDiHaA said...

selamat hari raya buat kak liza & keluarga juga... semoga perjalanan kak liza sekeluarga selamat ke destinasi..
sy pun nak mohon ampun & maaf sekiranya ada tersalah kata2 & terkasar bahasa sepanjang kita berbual dlm fp/blog maupun melalui telefon.. semoga bergembira dihari raya nanti..

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
FiDa@aMiDa said...

salam kak liza

salam adilfitri buat akak sekeluarga..terima kasih sudi share resepi kat sini..

sudi-sudilah singgah blog amik kad raya..tq

Ummi said...

Salam Lebaran buat k.Liza tersayang dan sentiasa di ingatan..Moga gembira bersama family di Aidilfitri nnt...Ummi mohon maaf sekiranya ada terkasar dan tersilap bahasa yang tidak disengajakan sepanjang bertegur sapa...Moga k.Liza dan fmly sentiasa dirahmati..Aminnn.. (**sonoknya balik raya Kedah nooo..makan ketupat igt Ummi ya k.Liza cayaaanggg)

bintangku said...

Salam Lebaran Kak Liza dan keluarga..
klu ade terlanjur berbicara minta diampunkan.. khilaf menafsir minta dimaafkan.. saye manusia biasa, tak sempurna.. dan diharap kak liza sekeluarga menikmati keindahan syawal dgn hati yg gembira sakan tanpa lupa kepadaNya.. hehe.. insyaAllah..

Minalaidilwalfaizin.. :)

MAK TEH said...

selamat hari raya kak liza.maaf atas segala salah dan silap saya.

Anonymous said...

高雄旅遊墾丁旅遊
阿里山旅遊台東旅遊
清境旅遊包車旅遊
高雄一日遊墾丁一日遊
台南一日遊∣觀子嶺旅遊
高雄墾丁WISH計程車(七人座)高雄租車九人座
機場接送一日遊

noreen said...

selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin pada k.liza sekeluarga

Anonymous said...

1.你了解關鍵字廣告的陷阱與秘密???
2.你了解SEO技巧???
3.你了解網路行銷的方式與種類???
4.你了解關鍵字行銷後的商機!!!
5.你了解SEO作業與流程!!!
6.你認為網路行銷多少才合理???
7.你了解網站排名的注意事項!!!

Kacip_Fatimah said...

Salam Kak Liza,
Saya sekeluarga ingin mengucapkan Selamat Hari Raya maaf zahir batin buat kak liza sekeluarga.

Anonymous said...

您想娶到一位勤勞、漂亮、甜美、不愛慕虛榮的美嬌娘,做為您終身伴侶?親密愛人提供大陸新娘、外籍新娘、越南新娘、新娘配對、婚姻介紹、婚姻仲介、未婚聯誼、相親、紅娘配對排約、男女交往、婚友聯誼服務、交友與協助來台、兩岸結婚相關證件辨理等,大陸方面有廣西新娘、婚友仲介、福建新娘、婚友介紹、大陸、廣西新娘、婚姻仲介。

本網站為直營網站,專業經驗,誠信負責,合法保證,全省服務,我們會依照您喜歡與適合的對象、個性類型,來安排聯誼認識,避免將婚姻商品化買賣之商業行為,因為『婚姻』是一輩子的終身大事。

外籍新娘 外籍新娘 外籍新娘
大陸新娘 大陸新娘 大陸新娘
越南新娘 越南新娘 越南新娘
東北新娘 東北新娘 東北新娘
廣西新娘 廣西新娘 廣西新娘
吉林新娘 吉林新娘 吉林新娘
福建新娘 福建新娘 福建新娘
中國新娘 中國新娘 中國新娘

makcikkantin said...

selamat hari raya aidil fitri buat kak liza sekeluarga.

Anonymous said...

新彩整形外科診所
整形整形外科隆乳內視鏡隆乳豐胸果凍矽膠雙眼皮割雙眼皮縫雙眼皮開眼頭眼袋隆鼻韓式隆鼻抽脂削骨狐臭、>>>參考網站

Anonymous said...

網路行銷
“美”是主觀的,因此在規劃系統傢俱設計前最重要的就是消費者與室內設計師之間的溝通,消費者以生活使用需求以及喜好提供訊息而室內設計師端則以專業經歷、人體工學、色彩運用…等整合全部資訊作為規劃的主體原則,如此的成果才能符合實際。

系統傢俱在市場上已運用許久,且早已經跳脫出早期的單元櫃,取而代之的不單只是優質的環保建材,更涵蓋整體的設計感都能契合消費者的需求。當然也可以運用巧思再增添實用及樂趣,以下由實際的個案為您打開系統傢俱的新視野。

1.顏色搭配

系統傢俱顏色確實是十分主觀的印象,但是顏色卻能清楚傳達直覺的感受,因此如何搭配顏色也是系統傢俱很重要的一環,且運用於不同的功能的空間都需要以室內設計顏色來突顯特色。

★下方運用深色黑鐵刀木紋,左右為霧銀色以及上方白色結晶鋼烤亮面門板的混搭室內設計,踢腳板以淺色楓木洗白木纹並內縮1/3減少碰撞。

★運用淺黃色、蘋果綠、澄紅色三色混搭出老少咸宜的鮮豔色彩,也增添系統傢俱空間的明亮程度以及活潑性。

2.比例原則

系統傢俱中櫥櫃設計的美觀除了顏色之外在長寬比例與對稱等分,則是直覺上最容易呈現的感覺;所謂長寬比例所指的是由正面觀看的高度與寬度比利,對稱等分則是連續銜接的櫥櫃掌握同等寬度的原則,上述兩項原則並不會使櫥櫃失去活潑與設計感,反而更能提升系統傢俱櫥櫃整體性。

★衣櫃門片尺寸以總長等分的規劃方式。

★左右對稱的高櫃以及下方矮櫃左右兩邊大小對稱的等分原則,當然上方高櫃亦可選用單邊也是系統傢俱不錯的選擇。

★採用比例對稱並不一定是一成不變的造型,間隔對稱呈現另ㄧ種不同的風貌。SEO

Anonymous said...

坐落在高雄市寧靜美術館區鄰近的汽車旅館中,只有日光花園高雄汽車旅館,以一貫的優雅姿態,靜靜地等候您的光臨。將煩雜的城市喧嘩阻擋在外,採用新古典主義概念設計的日光花園汽車旅館,更融入了典雅簡潔的歐式風格。細膩貼心的服務,內斂典藏品味,處處充滿驚艷與驚喜。日光花園高雄MOTEL深刻的體會到—當擁抱不再溫暖,親吻不再讓心悸動時,是否會開始懷疑,愛情是不是失蹤了。其實愛情一直都在,只是繁忙的工作、擁擠的人群、嘈雜不知所云的電視節目、炫目繚亂的城市燈光,讓失去空間與養分的愛情只能默默地棲息在心靈的角落。

隱藏在高雄市最悠閒寧靜美術館區的日光花園MOTEL,是城市中專屬於愛情的秘密花園,隔絕了擁擠、緩下了忙碌,內歛的品味空間規劃,不再讓過多的無謂華麗奪去了對彼此的注意力,簡單,讓我們更嚐的出愛情原味。在高雄汽車旅館中-日光花園汽車旅館,讓您有浪漫、溫馨、舒適與賓至如歸的高級享受。

MOTEL高雄MOTEL汽車旅館高雄汽車旅館>>>參考網站

Anonymous said...

I wish you health and happiness every day!
Ich wunsche Ihnen Gluck und Gesundheit jeden Tag!
Je vous souhaite sante et bonheur chaque jour!

網路行銷
seo

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

agendas
calendarios personalizados
calendarios 2012
agendas 2012
Hydroxycut
calendarios
Nitro Tech
dipticos
buzoneo
casa lola
mailing
flyers
folletos
imprenta online
impresion
tripticos
hoteles en el pais vasco
Animal Cuts
centro especial de empleo
NO Xplode
imprenta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers