Saturday, July 18, 2009

SAYUR...SAYURRRRR....

Salam..
hati ku gembira ...mendapat berita..
buku SAYUR dah siap untuk dipasarkan dikedai-kedai..
minggu depan keluar pula KERABU & SALAD..
InsyaAllah..






antara resepi yang ada dalam buku SAYUR..


8 comments:

Emblem of Purity said...

Salam kak liza,

Baru hari ni terjumpa blog kak liza. Selalu tengok resepi akak dalam forum Cari je. Dah ada di kedai ke buku ni?

Emblem of Purity said...

Sorry...sebenarnya nak tanya kedai buku mana? Atau mana-mana kedai buku?

Aishah@Ariffin@Aqil said...

salam akak...

Buku nih harus dicarik...nih nak naik KL esok leh g date ngan kak ina KL pi MPH...hope jumpeler...

D' Cinta Classic said...

salam kak liza....jangan lupa utk pza yer....:)

Zue Murphy said...

Yes, my favorite makan sayur ni. Tak sabar la pulak nak cari buku kak Liza ni nanti. Congrats ya!

MamaFaMi said...

Penatnya kita tengok akak ni masak masak masak masak masak masak masak...

nae said...

Kak Liza, congrats for the books. Saya dah beli 4 di mph - hadiahkan pada bibik. Senang sangat sebab ada gambar. Hopefully nanti ada yg baru pula keluar ye...especially resepi lepas bersalin atau resepi sihat untuk pesakit diabetis/darah tinggi/kanser etc etc.

You have done a tgerrific job and congrats again :)

Kak Ina said...

Salam K.Liza,

Saya ni K.Ina kawan MakLang kerteh tu.... saya dah lama dah kenal K.Liza, selalu terserempak dgn K.Liza tapi saya ni segan nak menegur. Last week g rumah MakLang dapatlah tengok buku K.Liza yg masak ayam tu... tak boleh nak buat ape asyik terliur je tengok gambar2 tu.. tak naklah pinjam dgn MakLang, alasanya nak support K.Liza lah kan. Pastu gi cari kat Popular...tapi tensennya buku tu dah lama dah abis... mana saya nak cari buku tu K.Liza? pls help me!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers