Wednesday, July 15, 2009

Kerabu Penat


Salam..
gambar ini melambangkan kakliza buat masa ni...

seharian kakliza dok sediakan resepi kerabu..kekhamis..kejumaat..dan ke..ke...semua..[saja tambah perkataan tu konon nak gimik lagi la kannnn]
ini adalah untuk koleksi buku KERABU & SALAD yang kakliza tulis..


oleh sebab ada banyak kerabu..so kakliza gaulkan semuanya..
hasilnya...


sesiapa nak rasa..boleh sediakan pinggan...
[haiya..resepinya..kenalah beli buku....]

11 comments:

ainaa said...

kecur ayaq liuq...hehe...

Mummy SGTv said...

uiii kak liza memang marbeles resepi kak liza. Buku kerabu belum beli lagi..ayam, daging, makanan laut ngan ikan dah beli. Singgah ler blog saya kak liza

maklang said...

Kerabu tak penat macamana pulak kak?

makcikkantin said...

kerabu pulak dah kak liza ni.
ternampak kat Jom Kejar tadi...anak kak liza masuk uitm penang ye, ambik course apa? anak saya lelaki pun masuk situ jugak, stay kat zamrud

MULAN said...

wowww... nanti buat lebih ek.. nak sikit (banyak)..

MamaFaMi said...

Hihihi... akak, kerabu yang penat ke tukang buat kerabu yang penat?

Ctnaemah said...

sedapnya kerabu belimbing buluh..makan dgn nasi panas2..nyum..nyum..anto kat paka sket..hehehehe

rinnchan said...

Kerabu Penat ok lagi kak liza...
Kalau kerabu merapu !!!????....Hancussss !!!!

geraugebang said...

Salam untuk kak Liza. Sedapnya kerabu tu. Dulu selalu bukak my resepi jumpa resepi akak. Sekarang akak dah ada buku. Tahniah la. Seronoknya kan?

cun09 said...

salam...
buku yg saya tunggu2 dh kuar...buku kerabu ^-^

Berkat Gemilang said...

Mana tak penatnya, kerabu RAJA.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers