Sunday, July 12, 2009

Pesta Durian

Salam..
bebaru ini kakliza p pasar minggu/malam di Kerteh..
oleh sebab lama tak sibuk jadi jurugambar tak bertauliah di situ..
rasa nak gak menyibuk kannn..
so apalagi..inilah hasilnyaaa..


[AMARAN PENAJA]
sesiapa yang tinggal di negara yang tiada durian..sila abaikan pandangan ini...






durian..sedap tapi bahaya oooo..


buah naga [dragoon fruit]


buah manggis[mangoosteen]

buah rambutan

dokong [sama ngan spesis langsat]

pisang [banana]


buah salak

buah jambu madu

buah pelam madu [alahai..madu lagi]

pelbagai jenis buah epal

buah anggur merah

10 comments:

hana said...

waduh k.liza! mmg bleh bikin sakit mata ni dong! huhuhuhuuu

MamaFaMi said...

Kak, dah jadi taukey kedai buah lak ke? Hehehe.... Eee sedapnya durian!

Cik Amy Sensei said...

salam..

sedapnye semua buah-buah ituuuuu..

deeja said...

wow...bestnyer tgk durian.kat tempat saya kat Perak lagi banyak.....moh le kiter makan dhoroyan perak....

Mrs SM said...

salam... sedapnya buah.. terliur sue... kena p cari la buah ptg ni.. bby lam perut ngidam... hahhahhaa

makcikkantin said...

Tengok buah-buahan banyak sgt sampai naik pening, tapi....apa2 pun doghoyan sodappppp.
insyallah kak liza, 26 july, kalau saya ke KL,

mummy jam said...

wah, banyak nya pilihan! tak tahu mana satu buah nah pilih.
Kak liza, mummy jam dah pun beli buku masak kak Liza tu di Johor Bahru, hari Minggu lepas.

blogresipi said...

Semua pon sedap neh... durian, dokong, pelam tue... rasa nak borong jer seme... huhuh

Anonymous said...

salam kak liza...

entri nie menggoda jiwa.. adoi.. tu le.. tak nak dnegar lagik amaran penaja.. sekarang apa nak buat? mana le nak carik durian, manggis, rambutan, jambu madu... arrgghhhh... sabarlah duhai hati.. tabah le duhai tekak...

eyla
leeds, uk

Siti Hawa Binti Ahmad Fuaad said...

lama dah tak pegi pasar malam kerteh. rindu rasanya.. bilah agaknya dapat pindah kerteh atau paka semuala...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers