Friday, November 13, 2009

Buku Kuih Muih Minuman Petang



Tunggukan kemunculan buku resepi terbaharu kakliza..
Senangnya Memasak Kuih Muih Minum Petang
dijangka akan terbit pada 23 November 2009..

saperti biasa harga cuma RM5.50
ada 23 resepi terdapat didalam...

1) Apam Balik
2) Bingka Berlauk
3) Bingka Jagung
4) Cucur Badak
5) Cucur Jagung
6) Cucur Labu
7) Cucur Udang
8) Cucur Kelapa Pisang
9) Cek Mek Molek
10) Cempedak Goreng
11) Kuih Gulung
12) Kuih Keria
13) Kuih Bakar Pandan
14) Kuih Bom Keledek
15) Puteri Mandi
16) Onde-onde
17) Penkek Kelapa Muda
18) Popia Goreng Bercili
19) Popia Isi Ketam
20) Sagu Delima
21) Samosa
22) Sardin Gulung
23) Wantan Goreng

Alhamdulillah...Syukur pada Allah SWT...
rezeki kakliza dan keluarga diketika usia emas...

7 comments:

Ummi said...

Looor k.Liza, baru masuk sini nak intai2 resepi kuih minum petang..aleh2 dah ada buku dah eh..dah siap la ya? Ish, nak jugak yang ni..x kiraaaa...Nanti Ummi masuk duit lebih untuk buku yg 4 buah tu, terus la dgn buku ni sekali eh..X kesah la pos bila2 pun ya..InsyaAllah ptg ni Ummi online k...muaaahhhh! Cayang K.Liza..

HaSue said...

salam kak liza..
Kalo kat sarawak nih berapa eh harganya..kalo balik miri leh ler carik buku nih..

UMI JAH said...

Salam Kak Liza,

terimakasih buat buku2 resepi mudah tapi sedap untuk orang macam saya ni yang tak berapa rajin nak masak tapi rajin nak makan :)

Boleh beli buku2 tu dari Kak Liza ke? Saya baru ada resepi ayam dan ikan, yang lain2 lum jumpa cari di Segamat ni...

Anonymous said...

酒店
酒店經紀 酒店上班 酒店兼差 台北酒店 酒店打工 酒店工作 禮服酒店
酒店兼職 酒店PT 打工兼差
酒店喝酒 酒店消費 喝花酒 粉味

Haslina said...

Macamana nak beli buku resepi kuih muih minuman petang?? Boleh hubungi saya melalui emel nienalin@gmail.com

azmar said...

Salam kak liza,
Saya peminat kak liza since 2005. Tahniah dan terima kasih kerana resepi2 kak liza sumenya sedap dan dikongsi ikhlas dan kak liza tak lokek nak kongsi tips dan resepi. sekarang ni saya dah ada 10 buku resepi kak liza. Sekarang ni tengah tunggu lagi 5 buah buku. Tahniah sekali lagi kak liza.

Anonymous said...

Salam Kak Liza,

Saya nak tumpang tanya mengenai blog - Koleksi Resipi Pilihan Diana. Saya amat gemar menglungsuri blog dia tapi baru-baru ini saya tidak dapat melungsuri kerana ia hanya utk org yg diinvite. How can i be part of her friend list?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers