Saturday, November 21, 2009

Jadual Cuti Sekolah


Cuti sekolah dah pun bermula semalam...
selalunya ibu-ibu akan relax.. .taklah terkejar dengan aktiviti driving anak kesekolah..masak..menggosok baju dan segalanya terpaksa dibuat mengikut jam..
tapi bagi kakliza..terpaksa berkejaran dengan jadual perjalanan jauh samada bercuti atau mengikut asben kakliza seminar atau bengkel atau kursus diluar kawasan Kerteh..
kali ini kakliza akan mulakan perjalanan ke KL esok [Ahad 21.11.09] kerana asben kakliza akan menghadiri bengkel kerja di Bangi selama 4 hari..

Rabu 25.11.09 kami akan bertolak ke Alor Setar untuk balik Raya Haji..
tapi akan singgah sekejap dirumah adik kakliza di Selayang Bahru untuk berjumpa bonda kakliza disitu..

kakliza akan berada di umah mertua di Anak Bukit sehingga pagi Ahad 29.11.09 dan akan bertolak semula ke KL kerana asben kakliza akan menghadiri Forum di sana selama 4 hari pula..
so siapa-siapa yang ada masa lapang jika nak beraya ngan kakkliza persilakan bertamu dirumah mertua kakliza di A/Bukit sana..
kalau boleh call dulu sebelum datang senang kakliza tunggu....




selepas asben kakliza habis Forum di KL kami akan tinggal dirumah adik asben atau adik kakliza untuk persediaan majlis pertunangan anak sulong kakliza dengan gadis pilihannya di Rawang..InsyaAllah..



kakliza akan balik Kerteh selepas tu tapi hanya untuk 2 hari sahaja dan kemudian akan berangkat ke Kuantan untuk kursus selama 4 hari pula..

Balik Kerteh selama 10 hari kami akan berangkat pula ke Alor Setar dan Penang untuk membantu anak no.3 kakliza menguruskan dia pindah kerumah sewa barunya..

kakliza akan balik Kerteh beberapa hari sebelum sekolah dibuka..
bayangkan jadual kakliza musim cuti sekolah...
baca pun dah penat..inikan pulak nak lalui..
fuhhh..terbayang nanti kain baju yang bertimbun..nak packing..kemas..segalanya..
aduhhhhhh....

14 comments:

silversarina said...

Baca je dah semput tengok jadual cuti akak ....anyhow... happy holidays!!!

Fiza Nordin said...

aduiii mmg padat betul jadual tu kak lieza...kena bawak 1 kete lain khas utk bawak pakaian dan barang keperluan kot...eheheheeee

ape2pun selamat bercuti utk akak dan keluarga.juga tak lupa,selamat menerima bakal menantu ye :D

cikMilah said...

Butul to KakRina,baca pun penat!Saya dok bayangkan kakLiza dengan home caravan ni...
Semuga KakLiza sihat dan cergas...tak sabar nak peluk KakLiza nii...hihihi

kak ina kl said...

salam puan liza...wah dpt menantu kat rawang..nanti lehlah jemput ina ek..
nanti puan liza bagi no hp kat email saya yer..insyallah kalau jadi kita jumpa minggu depan..
roslana_06@yahoo.com.my

FAWA said...

wahhh mmg padat xtvt akak...sesak nafas membaca...time2 hujan gni bju kna spare lebih kak...

rimbun said...

salam kak liza, baru terjumpa rumah baru kak liza niii.. selalu singgah kat fotopages jerr. wah bizi mom... tahniah atas pertunangan anak kak liza. bila nak kenduri nasi minyak tuh

indahhouse said...

Selamat hari Raya AidilAdha, buat kak liza sekeluarga :)

Azreena said...

Tahun ni saya sambut raya haji di Kulim dulu.
Petang raya pertama baru bertolak balik Selangor.
Hm..tapi tak sempatla nak ke Anak Bukit tu..
punyalah jauh...
Tapi teringin nak makan masakan kak liza ni.
Hehe..

Anonymous said...

我有一位朋友,最近要和一位越南新娘結婚,他之前有一段婚姻,因為他的外遇而離婚,大陸新娘外遇的對象就是現在要結婚的越南新娘。他們的婚姻其實沒有什麼問題,只是一直都沒有小孩,他前妻人真的很好,我們都很替她難過,要她原諒老公外遇的事,她的內心很煎熬,拖了一陣子還是離婚了。產業外移大陸及東南亞的南進經濟政策亦增加了國人與其他亞洲女性有更多接觸的機會,在這樣的狀況下,外籍新娘成為臺灣婚姻結構中的新寵,目前臺灣粗估約有十多萬名外籍新娘,其間又以越南新娘居冠,約有三萬多名。

MAK TEH said...

seronoknya busy busy mcm ni tau,salam eid ul adha kak liza,tahniah pd anak k.liza yg nak bertunang tu..tak lama lagi nak dapat menantu...best nya.tak sabar nak tengok gambar2 semasa majlis pertunangang...tepek tau ,jangang x tepek.thanks in advance.byeeeee

mummywaielah said...

Kesian kak liza, jgn lupe jaga kesihatan.nanti kepenatan smpai skit plak..nanti saya blik kth ingat nk tmbah koleksi buku kak liza yg terbaru, kuih muih tuh la...nanti la cam biase mesti beli main pass thru ngan kak lina akak maklang..jemput lawat blog saya ya akak. Wassalam. Luv, amra

MULAN said...

selamat bercuti..

Anonymous said...

僑泰廚具網專營 系統傢俱,客制化系統家具,廚具,歐式廚具櫥櫃,系統櫃,家具工廠,系統家具工廠,本公司採用全自動化加工設備及各式大型半自動生產機具及一流經驗操作人員和嚴格的品質管制,提供室內設計為客戶生產精緻完美,高品質的產品。歡迎參觀指教喔!

Ummi said...

Salam kak Liza..waaah mmg padat nmpak jadual sepjg cuti sekolah ni eh..budak2 cuti, mak ayah bz jugak kan...eh bila nak ke Kuantan tuh..weeee..nak jumpa la kalau berkesempatan...muaahhh!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers