Thursday, November 19, 2009

Hujan




Assalamualaikum..
saperti biasalah bila tiba bulan November setiap tahun maka kawasan Pantai Timur akan mengalami suasana monsun..musim tengkujuh..
hujan yang berterusan..
kekadang bila hujan berlarutan tanpa henti ..terjadilah banjir..



minggu ini dah 2..3 hari hujan..sekejap renyai ..sekejap lebat..
kain yang dibasuh pun tak kering..sejuk jer..
jika nak sedap sikit kakliza akan gosok supaya nampak ceria...
aktibiti pun kurang meriah...
cuma yang pasti aktibiti makan nampak lebih rancak...
antara menu Masakan Barat yang kakliza hidangkan untuk anak-anak ialah..


semoga hujan dan musim tengkujuh kali ini tidaklah menyebabkan banjir yang kronik dan boleh menyebabkan kemusnahan harta benda..atau kehilangan nyawa...

4 comments:

indahhouse said...

Salam kak liza,
hujan lebat ya kak? kat kampg saya, besut mesti selebatnya. mudah banjir kat citu. tapi paras tangga jer la.
nak tumpang bekfe kat cini skali ya kak liza? ;)

Anonymous said...

酒店
酒店經紀 酒店上班 酒店兼差 台北酒店 酒店打工 酒店工作 禮服酒店
酒店兼職 酒店PT 打工兼差
酒店喝酒 酒店消費 喝花酒 粉味

Anonymous said...

我們應該體會與認同一個重要觀念,網路時代企業的經營模式當然要以網路行銷為中心,然而是否所有的企業都要為馬上投入而不惜付出任何代價呢?網路行銷是一種經營模式,既然是經營模式就必然與企業文化、企業傳統有著緊密的聯繫,不切實際的削足適履勢必適得其反,因此"循序漸進"的模式是目前大多數企業的正確選擇。在底層的基礎結構還沒有建好的情況下,想一躍而上實現較高階段是不切實際的。

Ummi said...

Uiiikk...sapa la komen pjg lebar tu k.liza..hehee..x faham nak baca..haha..Skrg ni kat Kuantan pun, alahaii hujan2 ni..pergi kerja balik kerja basah berjeruk tau..igt nnt pakai selipar jepun je laa gi ofis..hehe...K.Liza, cantik dah gambar k.Liza shoot...camera baru eh?? hehee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers