Tuesday, July 24, 2012

Pasar Ramadan Kerteh 2012

Saperti biasa setiap kali bulan puasa kakliza suka mengintai apa yang di jual di situ.
juga saperti biasa Pasar Ramadan Kerteh terletak di Bandar Baru Kerteh di kawasan letak kereta beakang Bank RHB Kerteh dan Kerteh Lodge berhadapan Mc Donald Kerteh [fuhhh..lengkap sungguh..jika tak jumpa memang tak aci taauuu]

tak sangka..ada yang masih ingat aktibiti kakliza suka ambil gambar ni.....
ada yang bertanya..dan tak kurang juga memberikan kerjasama untuk berposing..
cuma untuk mengambil hati mereka kakliza belikan kuih-kuih mengikut peberet anak-anak kebetulan mereka juga mengikut kakliza..












































pada pandangan kakliza..penjualan tahun ini nampak macam kurang meriah berbanding dengan tahun sebelum ni.. 
boleh rujuk cerita di sini   


9 comments:

Asyifa Mustaffa said...

As salam kak,
macam2 menu..macam2 gaya...!

...mommy jue... said...

ya Allah kak liza.. sedapnya.. telan air liur n dapat cuci mata jelah saya nie... kat perantauan mana nak cari semua nie kak... hukhuk

Cik Puan Izan✿ said...

huwaaa...terliur sudahhh... semuanya nampak sedap..

Rozita said...

1st time dengar kuih belimbing.

Puan Fifiey said...

wahh kak... rindu kat kerteh.. saya org kerteh jugak.. bila la nak balik.. hehe salam perkenalana.. saya dah follow blog akak ni..

Sidi - Niza said...

huhu... tak sabar nk blk Malaysia nk mkn ayam percik... huhu....

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

Assalam kak liza..
syok betul dok telek menu2 bazar ramadan kat sana... belah2 sini ada yg payah nak jupe... tp utk tahun ni lom singgah lagi bazar... surh cik abg je beli kuih sbb kalau pegi sendiri nnt rambang mata.. hehe...

slmt berpuasa kak liza...

Mamasya said...

Slmt berpuasa k.Liza
Mcm2 ada di bazaar Ramadan....tumpang tengok.... menghilangkan kerinduan dg bazaar Ramadan....

aNa d'sKoDenG said...

salam kak liza..

dalam banyak² tuh saya paling terliur ngan KOLE KACANG~!!!! adoii..kat KL ni x jumpa cam kat sana...dah la puasa ni cam x balik jek...tggu balik raya..mana ada lg kole kacang...huhuhu..nakkkkk...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers