Monday, March 30, 2009

IKAN


Holaaaa.....
lega besar den..
dah selamat dah kisah berenang dengan ikang-ikang didapurku...

bermacam-macam ikan yg kakliza kerjakan..
ada bakar..ada kukus..ada gulai..ada percik ..ada tumis..ada rebus..
segala maknenek resepi kakliza senaraikan bagi mencukupi quota yg dikehendakki...
apapun bila dah tenguk hasil hidangan..lega rasanyaaa....

jom kita tenguk salah satu hidangan yg kakliza persembahkan...



so now kakliza akan main kejar-kejar ngan moooooo...
ala yg dok kat padang tu laaa....

nantikan report seterusnya....

10 comments:

Ady Syam said...

gulp... lapar truss aku tengah² malam ni

Ann De'houzze said...

wah bznya k.liza ye...sedapnya tgk ikan bakar tu?eh bako ke panggang ke?heh!heh!

ZaiY said...

seme best2la kak liza.paling xtahan tgok ikan pari asam pedas tu..huyyoo..

MamaFaMi said...

Tirrrrguda!

iu @ wid said...

woww...

neezareef said...

k.liza tnjuk ape pn sedap..nak2 ikan pari tu my favvyyyyy

ppb_ppkp said...

wah...sedapnya...nak sikit.....

maklang said...

sedddaaaappppp....nyum..nyum...

♥♥ S.I.T.I ♥♥ said...

salam kakliza, semoga kak liza bertambah sukses yer.

Teratak quadrina said...

wah...sedapnya.dah lama tak menjenguk umah kak liza ni.ingat ima lagi tak?kalau balik kg time raya saya mesti nak jenguk umah mertua kak liza bila pegi umah nenek saya kat anak bukit.jeling2 tgk ada tak keta kak liza kat situ.kalau rasa nak mencuci mata dengan koleksi brooch dan kristal swarovski, jgk2 la teratak ima ye.www.teratakquadrina.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers