Friday, September 14, 2012

Aktiviti Demo Masak Bersama Perpustakaan Kemaman

Semalam kakliza telah dijemput untuk mengadakan demo masak di Perpustakaan Desa Kampung Air Putih, Kemaman sejauh 51km dari Kerteh [rumah kakliza] anjuran Perpustakaan Kemaman, Terengganu.
Kakliza ingat kakliza pernah datang ke kampung ni pada 15 tahun lalu kerana mengikuti anak sulung kakliza dalam elspedisi berbasikal dan camping di jeram sini..ada sungai..bestnyaaa..





Alhamdulillah majlis berjalan dengan baik dan meriah sekali..
menunya adalah Nasi Arab..Daging Goreng Lada Hitam dan Kerabu Tomato..

Terimakasih kakliza ucapkan atas jemputan dan cenderahati dari Perpustakaan Kemaman, Terengganu. Semoga kita akan dapat bekerjasama lagi...


Selepas selesai majlis kakliza ambil kesempatan berjalan melihat kampung..ada sungai..jernah dan cetek jer airnya..
seronoknya jika dapat berkelah dan mandi sini tapi nampaknya orang kampung ni tak kisah pun nak buat gitu...

3 comments:

zorro said...

http://blogzorroxx.blogspot.com/
mohon mencelah ea, nice entri anda.keep it up!

Amir Said (dapurmalaysia.com) said...

lepas ni boleh la buat demo kat Telok Kalong pulak. hehe.

WNi Wmz said...

saya selalu mengikuti blog anda. Hari ini saja saja nak tengok blog kampung saya terjumpa nama anda. Saya tidak tahu aktiviti dikaampung saya kerana saya balik hanya jumpa saudara mara. DULU aktif juga...dah 30 tahun berlalu. SEBENASRNYA sungai tu dulu memang tempat kami berkelah. PAKAT ANAK BERANAK SAUDARA MARA. Pernah syarikat perfileman (filem pendekar) buat lokasi pengambaran untuk filem mereka (Teh Faridah turun dari tebing terus kesungai lalu duduk ditepi perahu..SEKARANG dah tak berapa cantik kesan hakisan sungai dan penduduk disekitarnyua dah ramai berpindah.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers