Tuesday, March 16, 2010

Majlis Perkahwinan putera Hanieliza d Kerteh 13 Mac 2010

Assalamualaikum..
LEGAAaaa..segalanya telah selamat...
penat tu memang tak boleh dicakap laaa..
tetapi kakliza puashati segalanya berjalan lancar saperti dirancangkan...

jom kita layan jer gambar yang ada...

Pelamin


Kakliza dan pengantin


meja makan pengantin


pengantin siap sedia untuk makan


pengantin dan bloggers

keluarga pengantin perempuan


keluarga pengantin lelaki

kerabat pengantin lelaki



posing habis tuuu..


kek pengantin
[coklat moist disaluti kerim keju dan parutan keju cheddar hasil airtangan CT Naemah dari Paka, Terengganu..sedap giler...]


potong jangan tak potong...


perbincangan hangat antara bloggers yang hadir



kenangan bersama pengantin dan bloggers

16 comments:

aintsuperwoman said...

amboi, nampak bergaya emaknya pengantin tu....sori kak Liza, Fa ada di Perak masa tu...mmm..tak merasalah gulai ikan masin!!

Pp said...

Tahniah Hanieliza :-)
meriah majlis dan berseri2 kedua mempelai...sungguh sejuk hati ibu bapa melihat anak2 berjaya dalam kehidupan...

MamaFaMi said...

Alhamdulillah selesai sudah majlis Azlan dan Shitah di Ganu ye kak. Bolehlah akak menghela nafas lega. Selamat pengantin baru buat mereka berdua moga berbahagia bersama selamanya. Amin. Amboi-amboi Puan Ummi kita, posing habis! Hahaha.. Yang berbincang tu, bincang pasal resepi ke kak? Hahaha...

mizwa said...

salam akk...tahniah dh dpt menantu dan selamat pengantin baru buat azlan & ashitah semoga kekal sampai syurga yea..amin...

boxhousestudio said...

Alhamdulillah...majlis perkahwinan belah akak pun dah selamat...syukurlah...semoga akak bertambah bahagia...memudahan cucu pun menyusul....seronoknya...amin ....

Roza said...

Tahniah!

MULAN said...

semesti nya dah lega sangat kan... congrats..!!! lauk pun best, zharif & marsha tambah nasi..!! mak nya numpang sekaki..

mamazieza said...

Alhamdulillah... walau tak dapat pergi... dapat tgk pun jadi laaa....

chilun @ cik pau @ bibimie said...

tahniah kak liza kerana dapat menantu. tentu masih kepenatan lagi nih. kak liza ada di pesta buku kl ker nanti? harap2 dapat jumpa kak liza nanti. insya-Allah.

penahatiku83 said...

salam... tahniah dapat menantu... blog walking... :)

Kacip_Fatimah said...

Tahniah kak liza dan alhamdulillah sempurna sudah majlisnya. Saya minta maaf byk2 tak dpt datang sbb keluarga mentua datang dari Kedah pulak. Mmg dah plan nk turun sana pun. Tak ada rezeki la nampaknya.
Semoga pengantin berbahagia hingga ke akhir hayat dan cepat2 kak liza dpt cucu yea..ekeke

Hajah Zainab bt Abdullah said...

Tahniah Hani..dah jadi ibu mertua.
Semoga pengantin baru tabah melayari bahtera rumah tangga.
Maaf kak nab tak dapat hadir.

Ummi said...

salam K.Liza, dah lega dah la eh? Majlis resepsi dah beres, majlis jamu member2 yg belakang tabir pun dah buat gak...pasni rehat dulu cukup2 ya K.Liza..amik tenaga untuk projek seterusnya..hehe

*psstt to MamaFaMi...Beselah sesekali jumpa, citer macam2 bersimpang siur x tau mana satu nak dgr..kalu tadah besen kat bawah tu, mau penuh titisan air liur kot...wakakaaa. Apapun bestttt!!

Liz Confectionaries said...

k.liza ada resepi baru tak

Liz Confectionaries said...

say dah ikuti blog k.liza hapir 2 tahun cuma tak pernah komen je. ni br nak komen

alias said...

bila nak dapat cucu ke.ke.ke

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers