Wednesday, January 06, 2010

Majlis Pertunangan Mohd Azlan

Salam buat adik-adik sekelian...
lama kakliza tidak celoteh..merapu meraban kat blog ini..
kakliza betul-betul sibuk ngan kerja..perjalanan Kerteh ->KL -> Kedah -> KL -> Kerteh -> KL -> Kerteh -> KL -> ..
cuti sekolah kali ini memang kakliza banyak habiskan masa diperjalanan..
solat pun banyak solat jama' qasar dari solat biasa dirumah...
letihnya tidak boleh dicakapkan..
kiranya asik pindah dari hotel ke hotel saja ...

Alhamdulillah...
apapun majlis yang kami rancang..majlis pertunangan anak putera sulong kakliza telah berjalan lancar..
Azlan telah selama tbertunang dengan gadis pilihan hatinya di Rawang pada 5 Disember 2009 lalu..
manakala majlis nikah akan dibuat pada 12 dan 13 Februari 2010..dan majlsi sambut menantu [bertandang] akan dibuat pada 13 Mac 2010..
InsyaAllah...

Mohd Azlan dan kakliza & suami


kakliza dan bonda sedang berbincang serius ni..


cincin ikatan pertunangan


sedang menyarungkan cincin...


14 comments:

MAK TEH said...

yeay...mak teh org pertama menyapa k.liza hari ni....tahniah buat azlan ya,waah..tak lama lagi terima menantu le..syoqnya...

Hayati said...

Tahniah untuk Azlan dan kak liza. Saya percaya Azlan juga akan menjadi suami yang baik sebagaimana suami kak liza. Tengok jari menantu kak liza tu, rasanya dia pun pandai masak tu...

Ummi said...

Salam tahniah la K.Liza...waaah bakal dpt menantu dah x lama lg eh..alhamdulillah..bertambahlah geng kat dapur k.Liza..mst bakal menantu ni terpegun dgn mak mertuanya yang femes dan handal memasak nih...Boleh la perturun ilmu masak2 nih..

zanaz said...

lama tak lawat blog k/liza...tahniah k/liza atas pertunangan anak akak. sioknya nak dapat menantu...hehehe

Mat Gebu said...

salam kak liza..
Tahniah utk azlan....bertuah leer dpt mak mertua pakar memasak...tul tak kak liza.....saya doakan semuanya selamat hingga hari bahagia tu nanti yeaa....

MamaFaMi said...

Amboi kak.... masih sorok menantu nampak. Bagi sneak preview tangan je. Hehehe...

Tahniah buat Azlan yang telah menjadi tunangan orang dan tahniah buat akak dan cik abang kerana bakal menerima menantu pertama. Untung menantu tu dapat mak mertua pandai dan rajin memasak. Dan yang paling best, mak mertua yang sporting. Mesti havoc kalau dua dua dok kat dapur nanti kan kan kan...

Kancilbiru said...

tahniah buat anak kak liza dan kak liza juga yer..dah nak dapat menantu..

tunteja78 said...

Tak lama lagi leh dapat tittle nenek la k liza

Fauzieah said...

tahniah kak liza..tak lama lagi bakal dapat menantu..moga semua nya berjalan lancar nanti..pandai kak liza bikin saspen..tak nampak wajah bakal menantu nya..hihi..

D'ClassicShoppe said...

salam kak liza.. saya juga nak ucapkan selamat bertunang untuk anak kak liza. Semoga jodoh berpanjangan dan bahgia sehingga akhir hayat. saya juga doakan kak liza sekeluarga bahgia selalu..
- mentollica

muza said...

salam kak liza......sekejap jee rasanya yaa,dah nak bernantu.tahniah.

mummy jam said...

Tahniah buat Azlan! bertuah dapat bakal mentua yang pandai masak ,boleh lah kongsi ilmu nanti.

sha said...

Salam, tahniah Kak Liza...

ceni therebeq said...

Salam kenal,

Tahniah buat Azlan & keluarga kak liza,

Tak lama lagi nak terima org baru dlm keluarga...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers