Monday, June 29, 2009

Cooking Demo @ WHI - TV3 [Part 2]

ni adalah sebahagian gambar sekitar cooking demo di TV3 aritu..


7 comments:

maklang said...

semakin gelame lah kakak ku sorang ni ye...

tahniah kak...maklang tumpang gumbira!:)

Mama Ghock said...

wah kak, aritu dpt tengok sikit2 jer... curi2... makin sibuk la sekarang ni ye, tah bila boleh geder2 lagi... rindu kak liza...

Eyna's said...

Tak sempat tgk pun...sbb mase tu masih kat skolah...RUGINYER....

ain said...

tahniah kak lieza..dh jd selebriti gitu!!

ppb_ppkp said...

akak..imah dah pon beli koleksi buku resepi akak..tapi dapat 3 jer..ingat nak kumpul smua..baru beli DAGING,MAKANAN LAUT dan IKAN. nak kumpul semua...boleh imah dapatkan koleksi2 yang lain???

boxhousestudio said...

assalamualaikum kak liza

suka saya tengok semangat kak liza ni....nanti saya nak pi ganu lagi...tapi kali ni kan...kak liza tak jemput saya datang pun saya nak redah je...he he he....bila la dapat ku peluk dan cium pipi kak liza ni...mmmm...tunggu tau....

Khadijah Mohamed said...

Kak Liza, ruginya saya terlepas demo masak kak liza kat TV3 tuu..
Saya rasa sgt bangga dengan pencapaian Kak liza sekarang..semoga kak Liza akan terus berjaya.....saya tak lupa kenangan di rumah kak Liza..terimakasih

-Khadijah aka mentollica

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers