Monday, June 22, 2009

Cooking Demo @ TV3 [Wanita Hari Ini]


Salam..
kakliza dijemput untuk membuat Demo Masakan di TV3 dalam segmen Wanita Hari Ini pada
24 Jun 2009 [Rabu] jam 12.00 - 1.00 tengahari.


Kakliza akan memasak menggunakan bahan kunyit dalam membicarakan Masakan Ibu Bersalin.
Bagi adik-adik yang tidak berkesempatan untuk menyaksikan siaran secara lansung itu bolehlah layari laman web rasmi TV3 rancangan Wanita Hari Ini On-Line

Ini adalah promosi buku resepi masakan yang kakliza tulis yang dirancangkan oleh syarikat buku PTS.com.my

kakliza akan menunjukkan masakan Steak Ikan dan Ayam Masak Kunyit Halia



21 comments:

nizaa said...

kak liza, niza pegi mph kat shah alam buku akak dah habis lee

ain said...

wajib tengok nih. good luck kak lieza!

rinnchan said...

Rinn nak beli semuaaaa....tamaknya daku !!! Nanti masaknya idak keh keh keh.... Tahniah Kak Liza. Rasanya macam baru semalam Kak Liza cerita pasal nak masak2 dan tulis buku. Alih2 dah siap sempurna misi 2 bulan Kak Liza... Tabik toing toing Kak Liza !!!

kak rus said...

Salam Liza....Salute kat you...kak rus pun akan beli juga buku tu nanti.Tahniah.......

Hunny and Dyan said...

hye kak liza...
wahhh...
akan sy tunggu dpn tv...
hihihi...


chewy chewy BROWNIES..10% less + free delivery**.. http://pinkyretrosbazaar.blogspot.com TQ! :)

Kak Jie Jie said...

Hari tu tinjau2 jugak buku masakan kak liza di kedai buku. Tapi belum ade lagi. Kot belum sampai lagi kat melaka ni kott.
Tahniah kak..

Ummi said...

Tahniah Kak Liza..waahh nak muncul di kaca TV3 pulak eh...x sabar nak tengok kak Liza masak..harap2 Ummi ingat tarikh tu dan nak curi2 tengok la kat ofis..hehee..xpun tgk siaran ulangan la kat online...cayaa laaahhh kak Liza..mesti bz tahap gaban skrg ni..

leen said...

tahniah akak.... :)
tq jugak psl selalu dok ajar2 saya bila diperlukan...tq!

laily said...

kak liza...
sdg tgk kak liza ni kat tv3...
cayalah...

yatie chomeyl said...

tengah tengok ni. tp nak tny la kak liza, ibu dlm pantang dah leh makan masakan bergoreng ye? sebab td dlm WHI, akak ckp mknan ni sesuai utk wanita lps bersalin kan?

tunfrida said...

lama tak jenguk sini, tiba2 ternampak wajah kak liza di TV.

memang menyelerakan sungguh resepi makanan berpantang tu...

Yanmie said...

salam kak..td yan dh tgk whi..tahniah yea siap masuk tv lg..

nnti nak cari buku2 akak tu..hehehe

Ummi Hanie said...

salam kak chef liza..

sy mmg dah bajet nk tgk akk di WHI! yes sy dpt tgk aksi2 akk dr awal sampai akhir...rilek jer prgnyer..mmg pakar...

wish to be like u (pandai masyak!)

mala said...

salam.......
tahiniah atas kejayaan k liza mengeluarkan 4 buku resepi.......

nizaa said...

yahoo...dah dapat buku kak liza.. tenkiu kak liza. seronok sangat dapat jumpa kak liza live.nnti balik niza upload gambar k.

boxhousestudio said...

TABIK TOING TOING KAK LIZA!!!...lagi tunduk lagi berisi...muah muah muah...sayang kak liza tau...selalu kasi semangat dan happy always...suka la...

Min said...

Salam, congrats on all your books, masuk tv lagi !

Aishah@Ariffin@Aqil said...

salam akak....
wah tgk gambo dah telan air luir nengok nih

Zue Murphy said...

Congratulations! Dapat I tengok Kak Liza di tv3.com.my. Your cooking looks simple but I bet you it was delicious.

MAK TEH said...

kak liza tau dak?tunggu punya tunggu kak liza ,sampai hangus gulai ku..I personally feel,Azizah patut bagi kak liza cakap dah le..asyik dok jampuk je...x kasi can langsung.

defina said...

salam singgah kak liza, izinkan fina follow blog ni yerrr

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers