Saturday, June 13, 2009

Buku Masakan




kakliza sangat gembira kerana dapat tahu 4 buah buku masakan kakliza telah siap..

kalau nak beli ngan kakliza boleh kasi emel pada kakliza..
















Salam buat adik-adik sekelian..
Harap maaf..buat masa ini buku kakliza hanya ada 4 siri [ayam, daging. ikan dan makanan laut] saja yang ada dalam simpanan..
InsyaAllah bila ada
6 siri [mungkin seminggu lagi..InsyaAllah] kakliza akan mula mengedarkannya..
kakliza akan tuliskan no akaun bank dan emel kakliza untuk memudahkan adik-adik memberikan alamat untuk diposkan..
Buat adik yang di Singapura kakliza boleh poskan tapi terpaksa mengenakan kos penghantaran ke sana yer memandangkan postage agak tinggi..
diharap maklum..

50 comments:

Intan Syafiqah said...

salam..akak..slaen mph book store mane g jual buku akak nei..

MamaFaMi said...

Makanan laut kita dah ada, now waiting for the other 3. Jangan lupa daku kak!!!

Ummu Aqil said...

salam akak...balik nih kena pi borong nih...

ain said...

masa pergi d mines tu hari, jumpa buku akak ni, apa lagi rembat le.hihi

siti noriza saleh said...

akak, siti dah ada 3 buku lah.....ayam, daging ngn makann laut...tetap nak buat akak nyer buku koleksi....

Anonymous said...

salam kak lieza....dah lama follow ur blog tp tak pernah komen2 kat cni hehe..just wanna congrat u on ur recently published cookbooks ;) sgt2lah inspiring huhuhu buat saya jadi rajen masak and makan jugak haha ;p

Jass said...

Salam...k.lieza, camne nk order buku tu tru akak ek? saya ni silent reader akak yg setia...he3

Jass said...

sori lupa...email saya zuljas07@gmail.com....thks

Zue Murphy said...

hanieliza, congratulations on your book! Nanti balik kampong I cari your books ok.

aTiE said...

nak beli!
nak beli!!

Idayu said...

wah bestnya kak..nti nk carila.

baixura said...

kaklieza, ada resepi ketam masak telur masin tak?

nak taw cara masak la...

liana said...

akum,
kak liza camna nak order buku masakan ni melalui kak...boleh dak?satu lagi nak tanya camna nk masak mee kari tuk 60 org.nak tau bapa bungkus, bapa ekor ayam, bapa kilo santan & bapa paket ng guna rempah.. nti leh email kt liana di lian181@gmail.com. TQ

Anonymous said...

salam..

kak lieza...merata shah alam saya cari buku akak satu pun tak jumpa...ada yg saya sempat tanya tokey kedai, diorang cakap da abis daaa....frustnyer.....nak order melalui akak bleh...membe pun nak gak ni...

shafaridah@tm.com.my

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Naniez said...

saya pun nak tempah gak buku tu..
emel saya : junainiharshah@ gmail. com

Ummi said...

Salam kak Liza...Ummi nak kesemuaannyaaaa...jangan lupa simpan tuk Ummi tau...muaahhhhh

Anonymous said...

kak liza..I nak order semua buku ni dari kak liza..macam mana processnya..I kat Miri sekarang..do e-mail me at z_zaleha@hotmail.com

AyieFarieza said...

salam kak liza...pza pun nk sumer koleksi...

email pza : ayiefarieza@gmail.com
harga sekali yer

emie said...

salam kak..emie pun nk order book tu..nati email ye..putriemie@yahoo.com

nizaa said...

salam,

kak liza..niza pun nak gak buku tu. email: niza_sp@yahoo.com

Mulan said...

nanti simpan bebanyak kat rumah, kami pakat serbu rumah kak liza nanti. kami beli tau, tak mintak free punya.. tapi kena simpan laaa...!!

lovingal21 said...

kak, u leh post ke singapura tak?

Button Planet said...

nanti azah cari di MPH, kalau tak ada azzah order dgn kak liza ya?

ww.nurazzah8.blogspot.com

deelira@deeliraz said...

akk cakap dalam FP leh order dgn akk kan?
nak order mcmaner?

deelira@deeliraz said...

kak liza,
ni email sy

deelira1102@yahoo.com

tq

abby said...

salam kak lieza..congrats on new books!
saya nak tanya, kak lieza amik tempahan cakes/cupcakes tak?
pls email saya balik ek..thanks a lot!!

abby --> cutieabby@gmail.com

sharia said...

nak jugak.......sharia_77@yahoo.com

Unknown said...

salam kak lieza.

nak beli buku akak..e mail saya fashilah@yahoo.com

Riena said...

buku masakan kak liza dh keluar.. congrat congrat

Jama said...
This comment has been removed by the author.
mummy jam said...

Tahniah kak liza!! berapa harga satu buku tu? mummy jam pun nak lah. Tak tahu lah bila sempat singgah kat JB ni...
jamahameed@yahoo.com.sg

hanieliza said...

Salam buat adik=adik sekelian..
Harap maaf..buat masa ini buku kakliza hanya ada 4 siri [ayam, daging. ikan dan makanan laut] saja yang ada dalam simpanan..
InsyaAllah bila ada [mungkin seminggu lagi..InsyaAllah] 6 siri kakliza akan mula mengedarkannya..
kakliza akan tuliskan no akaun bank dan emel kakliza untuk memudahkan adik-adik memberikan alamat untuk diposkan..
Buat adik yang di Singapura kakliza boleh poskan tapi terpaksa mengenakan kos penghantaran ke sana yer memandangkan postage agak tinggi..diharap maklum..

laily said...

noor_laily@yahoo.com

tq

adorable-ummi said...

nak beli buku2 tu...email saya (rina@cima.com.my)

lovingal21 said...

saya nak keempat-empat buku kak. emel saya lovingal21@ymail.com

Yatie Y said...

kak liza, saya nak ke empat2 buku yg dah sipa tu. email saya : yatiewhy@gmail.com

WAJAH-WAJAH KESAYANGAN said...

saya pon nak buku tuh.email saya suhailli_04@yahoo.com

ummi said...

Kak Liza..Ummi pnya jugak jangan lupa..ada 4, nak 4, tp kalau ada 6, nak semuanya sekaliiii..hehee, Nanti k.liza bagitau bila kena bank-in duitnya yaa..muaahhhhhh! Cayaannngggg kak liza...

are said...

salam k.liza...
saya nak 4bijik tu...nnti bgtau erk mcmner nak byr & kos semua skali...kalu ader 6bijik nak 6bijik jugak!!hehehe....
saya nak mintak tolong cousin b'urusan dgn k.liza sbb skrg saya kat jepun...dan akan blk bln 9 nnti.

are said...

k.liza..ni email saya
are3646@hotmail.com

Ayu said...

salam akak..brp harga sebuah buku akak ni?? sila email sy ufarisyh@yahoo.com

Anonymous said...

Salam kak liza,
Saya nak semua 6siri buku masak kak liza, pls email saya no.akaun dan harga nya sekali. Saya tinggal d tmn perling johor bahru.

Salam n Tkaseh
siti asnah karman
sj61@ymail.com

MUMMY SGTv said...

kak liza, petang tadi saya dah beli buku masakan akak kat MPH, harga nyer RM5.50 satu. saya beli 4 buah ayam, makanan laut, ikan dan daging.
nak kumpul duit lagi nak beli yg lenlain plak..hehehhe

Ely said...

salam kak

Saya selalu juga merujuk resipi akak dari dulu lagi tapi dah lama tak buka blog akak.

Saya ucapkan tahniah pada perkembangan terbaru ini dan terima kasih atas ilmu memasak yang akak kongsi.. Moga terus maju jaya dan jadi amal jariah untuk akak

salam ukhuwah

Anonymous said...

Kak Liza, Maz nak keempat-empat buku tu kak. Berapa ringgit, ye? Mintak akaun no untuk saya masukkan duit. e-mail saya mazlinam@tm.com.my

Minn said...

Salam kak Liza, camne nak oder semua buku masakan kak Liza, nak kumpul sume lah..emelkan details kat kakminn@gmail.com ye..

liana said...

salam kak, buku masakan kak berapa RM? buku masakan sayur&kerabu ada dak? tlg bagi acc no & email kak..
ni email liana: lian181@yahoo.com

Unknown said...

kak liza,
semalam baru beli buku masakan daging kambing kat popular. nampak sangat menarik resepi yang disediakan. tak sabar nak try :)

Anonymous said...

Assalamualaikum,, selamat berpuasa buat akak dan keluarga.. saya berminat dgn buku akak , bagaimane saya boleh mendapatnya.... email saye : elysa_69@yahoo.com
wassalam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers