Wednesday, October 02, 2013

Pemanggang Ajaib Jumbo Korea

Assalamualaikum..
sebelum bulan puasa baru-baru ini kakliza telah tambah gadgetr dapur..
terpikat dengan kecantikan pemanggang ini kakliza pun baeli lagi..padahal kakliza sudah ada 4 pemanggang ajaib yang saiz 28 cm, 30cm, 32cm dan 36cm..
semuanya kakliza gunakan dalan sessi photo-shoting membuat buku baru iaitu 100 resipi pemanggang ajaib..antara resipi yang kakliza buat adalah ayam panggang berempah..ayam panggang serai..kueh lepat labu..me goreng mamak..mee aizzling..koktel sagu koktel...kek ombak rindu..kek coklat,,kek buah,,kek marble ..quiche..bingka roti..pajeri mangga..pindang ayam..pizza..pecal ikan pari dan banyak lagi...

puashati 

 buatan Korea

tangkainya gunakan klip bukan magnet

 dalamnya ada jejalur untuk membentukkan jaluran pada yang dibakar

 untuk mengukus letakkan rak ditengahnya..dan ltakkan mangkuk tahan panas atau loyang 

 boleh dicabut..dan senang untuk dibasuh
 untuk mengukus

 bila dibuka

saiz pemanggang

10 comments:

Anonymous said...

Puan Hanieliza,, mana nak beli pemanggang ni, sangat suka..dan buku tu dah dijual ke belum.

Azizah

Ami said...

saya pun begitu, banyak kali dah tergoda nak beli pemanggang cenggini. kalu chef hanieliza yg rekomen, insya Allah terriiiiingin nak beli! he,he,he!

puspawangi said...

Salam.. menarik la pemanggang ni..kat mana boleh beli ye?

hanieliza said...

Pemanggang ni boleh beli dengan kakliza
harga hanya RM159.00
korier RM20
jika ingin boleh emel hanieliza@gmail.com

ummu habib said...

Kak Liza dpt skali ngan rak utk kukus ka?

Khairul azmee said...

kak liza,mcm mana nak order pemanggang ni dgn kak liza?rak kukus disertakan sekali tak?.

Khairul azmee said...

kak liza,mcm mana nak order pemanggang ni dgn kak liza?rak kukus disertakan sekali tak?.

dapurlangkawi said...

Salam kak Liza, mudah ye memasak menggunakan pemanggang. T/Kasih kerana sudi berkonghsi idea resepi

http://dapurlangkawi.com/blog/

Fasa Nadia said...

puan hanieliza..boleh ker nak beli buku resipi pemanggang ajaib dengan puan? nak sangat dapatkan buku itu..

aida aiman said...

Mcmne nk beli buku resepi pemangang ajaib ni puan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers