Sunday, December 25, 2011

Penglipur lara

Salam..
lama sungguh tak update cerita..bersawang berhabuk bagai...
sebenar terlalu banyak cerita yang nak ditulis tapi akan kakliza masukkan satu persatu la...
untuk permulaan kakliza celoteh mengenai penglipur lara kakliza yang sorang ni..
rindu jika tak jumpa...nasib baik kakliza selalu ke Kuala Lumpur jadi bolehlah tenguk keletah dia....
nak bersembang di telefon dia hanya pandai 'aaa..' jerr...
jom tenguk...

tengah shopping dengan Mama


dengan ayah di The Curve


leka nak menguraikan tali

senyuman seronok


semoga sentiasa bahaga sehingga akhir hayat

9 comments:

PINATBATE said...

Amin..amin..amin...semuga bahagia dunia akhirat..dah besar cucu kakLiza

MULAN said...

dah besar.... cucu x balik Kerteh ke..

Ummi said...

Amboiii bestnya nenek jalan2 dgn anak menantu cucu ehh....mmg leh hilang letih kalau dpt main dgn dak teciiikkk camni kan k.Liza...moga k.Liza bahagia selalu ^__^

maz said...

Kakkkkkkkkkk..muahhhhh10x..kat kita xwindu keee...miss u too kakk..bila la ada rzki nk laga2 pipi lagi yeee...waaa cpatnya dh bsar cucu kak yg satu ni..rsanya bru je dia dilahirkan...wajah ibu dan ayah pun npak sngat gembiranya..apatah lagi opahnya..smga mereka sklrga sntiasa dlm rahmatNya dan bhgian ke akhir hayat..aminnn..

ida said...

Kak Liza,

jom kenali tuh dah kena tukar..

kini mempunyai seorg cucu perempuan...

Lady Milo said...

selamat tahun baru. 2012 :-)

Mat Gebu said...

Aminnn...comeyynyaa cucu kak lizaa..ikut nenek dia lahh..sweet gitu...

sarah said...

suker le tu dapat tengok cucu..dah jadi nenek ni camtu la kan..dulu ingat anak, sekarang ingat cucu plak..

Ain::Zai::Ta said...

Comelnye...
Amin..semoga sentiasa bahagia sehingga akhir hayat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers