Thursday, July 21, 2011

Buku Baru

Salam buat semua....
syarikat buku kakliza [PTS] telah mengeluarkan 2 buah buku baru kakliza...

buku 50 resepi masakan hidangan yang menambat selera terutama dimasa berbuka puasa dan perayaan nanti...
hanya RM17.00 sahaja

juga 45 resepi untuk aneka biskut dan kek untuk hidangan tetamu dihari perayaan...hanya RM15.00

semuanya ada gambar langkah demi langkah yang rengkas dan mudah difahami...
sekiranya berminat boleh emelkan pesanan di hanieliza@gmail.com dengan segera.

11 comments:

syalinda johari said...

Tahniah kak Hanieliza mengeluarkan lagi 2 buku baru..

cik cek said...

Tahniah Kak Liza....emmm...nak gi cari n beli buku ni...tambah koleksi... :)

Mamasya said...

Tahniah K.Liza buku baru dah terbit.moga success mcm buku sebelum ini juga!

Fiza Nordin said...

tahniah kak....

mum2h said...

Saya dah beli yang respei biskut dan kek! sangat membantu utk buat kuih raya tahun ni.

Ummi said...

Salam kak Liza cayanggg, tahniaaahhhh!!....waaah buku baru yg belum sempat Ummi nak jenguk di kedai Popular tuh... Kena dapatkan jugak nih...hehehhee

Erani Zuhran Mohd Nor said...

Tahniah, kak liza. Era nak buku yang ada autograph...

Anonymous said...

bestnyer kak...x sabar nak dapatkan buku ni...

❤ lovelymasha❤ said...

salam kenal kak~hari ni baru sy terbaca blog akak...smlm sy ada beli buku resipi biskut & kek yg akak puya...harap resipi tu menjadi lah ye....terutama mcm sy yg baru nak membelajarkan diri dgn biskut yg comei2 tu...hehe...

apa pun tahniah kak dengan terkeluarnya buku resipi akak tu...

Neeja Zawawi said...

salam kak lieza..buku ni ada jual kat bookstore tak?

ninazsyafinaz said...

Salam kak Liza..Tu lah semalam semasa membeli majalah bulanan ternampak buku resepi kak Liza yang terbaru nih..dah..pegang nak beli..tapi terpikir plak..kalau betul buku dr Kak Liza..mesti kak liza dah pomot bagi tau..almaklum kan sekarang banyak betul buku cetak rompak..Rupa2nyer mmg betul lah..lepas nih nak pi kedai tuh semula :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers