Sunday, April 10, 2011

Video kakliza dan 1tube.my


As-salam
Dah lama buat video ni tapi baru jer berkesempatan upload sini...
bizi tahap kayangan sungguhhh.....

jom tenguk sini...
kakliza kasi link jer sebab dah cuba upload video ni..
mak oiiii...lama bonar nak masuk..so terus kkliza cancel... :-(

http://www.1tube.my/video/2934/Segmen-sembang-sembang-Ben-Ashaari-bersama-Chef-Hanieliza

4 comments:

Citarasa Rinduan said...

selamat malam kak liza.............
ayu belum sempat tengok lagi

nak terjah kesanalah

PS; tahniah kak liza

Ummi said...

Assalamualaikum kak Liza cayang...mmg dah tgk pun..2 3 kali Ummi tengok hari tuh..hehehe..Tahniah buat kak Liza atas Vlog tersebut...dan tahniah jugak kerana telah melangkah setapak ke kolej2 pengajian pulak untuk demo masak2 seterusnya...semoga kak Liza terus maju jaya dan diberikan kesihatan yang baik2 jua untuk terus berkongsi ilmu dengan masyarakat di luar sana...muaaahh n thanks for calling semalam ya k.Liza..hehe..lama x borak2 pjg mcm semalam tu..hehee

MamaFaMi said...

Tahniah kak. Dah lama dah tengok video akak tu.. :D

Shasha Catering said...

Saya pun belum tengok lagi. Thanks for sharing;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers