Wednesday, April 13, 2011

Kursus Pastri

As-salam...
Kakliza akan buat Kursus Pastri [12 resepi] bersama dengan Kolej Komuniti Kemaman selama 3 hari pada 19 - 21 April 2011 [Selasa - Khamis]..

Jangan lepaskan peluang ini kerana bayaran hanya RM20...tempat adalah terhad...
Hubungi 09-8599330 untuk mendaftar [segera]


10 comments:

Ctnaemah said...

kak liza..nape tak buat Jumaat & sabtu..rugi laa tak dpt join.

MIRZA said...

wah bestnya.. kalaulah saya dok dekat² sana.. sanggup sei amik cuti nak gi nih... :(

hanieliza said...

>> CT.
ada Pengarah Kolej Komuniti dari KL datang nak melawat..so kena buat kelas tu hari bekerja...

kha said...

3 hari berturut2 ke kak liza?kolej tu kat kmm kat mana?

Anonymous said...

bestnya.....bila nak wat kursus mcm ni kat penang...murah plak tu bayarannya..

Shasha Catering said...

Murahnya bayaran dia, 3 hari baru rm20. sapa2 yang berdekatan kena rebut peluang untuk belajar ni.

Selamat belajar... ;)

friendfinder-123love said...

Menarik kursus ni...harga pun murah.

AreHadi82 said...

Bila nak uat kursus kat kl ker, selangor ke, putrajaya ker, puchong ker? berminat la...

Anonymous said...

k.liza,kt area k.trg xbt ke kelas masakan??

Anonymous said...

cg.liza..
lelaki bleh join x?
ade lelaki join x?
klu sy sorg je 6t seganla sy..
hehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers